Barion Pixel
  • Ügyfélszolgálat: +36 20 808 9009

Gyakori kérdések

Kérdések:

1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
2. Milyen fizetési módokból választhatok?
3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni, rendelés előzetes leadása nélkül is?
4. Mennyire diszkrét a csomagolás?
5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?
6. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
7. Mit tartalmaz a vételár?
8. Mit jelent a termékeknél a „Raktáron” szó?
9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?
10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
12. Mit jelent az árgarancia?
13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?
14. Mi az a FoxPost?
15. Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?
16. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?
17. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?
18. Külföldre is van szállítás?
19. Szeretnéd törölni a rendelésedet?


Válaszok:

1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?

Akár 1 rövidke perc alatt is leadhatod a rendelésed!

Egy kis segítséget adunk, ha még nem ismered olyan behatóan az internetes vásárlás rejtelmeit. A videó a termék kiválasztásától egészen a rendelés leadásáig végigkalauzol téged, lépésről-lépésre.

(A videót a jobb alsó sarokban lévő négyzetre kattintással kinagyíthatod!)

2. Milyen fizetési módokból választhatok?

Az aktuálisan elérhető fizetési módokhoz kattints ide!

 

3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni, rendelés előzetes leadása nélkül is?

Igen!  Mivel boltunk és raktárunk egy helyen található, így bármelyik raktáron lévő termékünket azonnal megvásárolhatod. Emellett a boltunkban megtalálható a legjobban fogyó 800db termékünk is, amikből kedvedre válogathatsz! Bankkártyát is elfogadunk, valamint a parkolás is könnyű és ingyenes! 
A weboldalon található akciós árak kizárólag interneten leadott rendelés esetén érvényesek! Amennyiben láttál egy akciós terméket és a boltban szeretnéd átvenni, abban az esetben add le a rendelésed online. A boltban csak teljes árú termékeket találsz!

Cím: 1097, Budapest, Ecseri út 14-16 (térkép)
Nyitva tartás: https://www.vagyaim.hu/kapcsolat

 

4. Mennyire diszkrét a csomagolás? 

100%-os diszkréció. A termékeket szabványos légpárnás tasakba vagy kemény karton dobozba csomagoljuk, és mindössze a címzést tartalmazó etikettet ragasztjuk rá. A csomagjaink így néznek ki.

 

5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?

A rendelés leadásától számítva 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád a csomagod, amennyiben minden rendelt termék raktáron van! A szállítás előtti napon e-mailben/sms-ben értesítünk a szállításról.

Megjegyzés:
Abban az esetben tudunk 1 napos szállítási határidőt vállalni, ha a rendelésed munkanapokon 17.00-ig leadod és a következő nap munkanapra esik, illetve a megrendelt termékek mindegyike raktáron van.

 

6. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?

A szállítási információkért kattints ide!

 

7. Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, és tartalmazzák a mindenkori érvényes Áfá-t. Semmilyen rejtett költség nincs.

 

8. Mit jelent a termékeknél a „Raktáron” szó?

Raktáron: a termék azonnal szállítható ill. átvehető. Ha 17.00-ig leadod rendelésed, akkor a következő munkanapon már kézhez is kapod (GLS házhozszállítás esetén)!

Nincs raktáron: a termék beszerzés alatt áll. A termék várható beérkezési idejét megtalálod a termék adatlapján.

 

9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?

Vibrátorok: Fontos hogy először próbáljuk ki a terméket (a terméken levő fólia eltávolítása nélkül)! Amennyiben szükséges, rakjunk bele elemet, és ellenőrizzük a funkciókat. A termékek motorjai nem az emberi kéz erejéhez készültek, ezért ne szorítsuk meg a forgó alkatrészeket. 

Fehérneműk: Fontos a megfelelő méret kiválasztása! A Vágyaim.hu szexshopban forgalmazott termékek általában kicsit nagyobbak, mint a Magyarországon megszokottak. Mérettáblázat itt tekinthető meg.

Jó tudni:
A fehérneműt csak anyaghiba miatt tudunk cserélni, méretbeli probléma miatt nem.
Minden termékünk phthalát-mentes és megfelel az Európai Unió szabályainak.

 

10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?

A kosár oldalon van egy kuponkód mező, oda kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. A kupon beváltásának menetéről itt találsz részletes információkat.

 

11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat? 

Semmi gond, ide kattintva új jelszót küldünk a megadott e-mail címedre. A felhasználónév az e-mail címed lesz.

 

12. Mit jelent az árgarancia?

100%-os árgaranciánknak köszönhetően a Weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen plusz költség nem érinti.

 

13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?

A kuponkódok kizárólag az interneten leadott rendeléseknél válthatóak be, a kuponkód mezőbe beírva. Ez a folyamat mobiltelefonos böngészőn keresztül leadott rendelésnél is elvégezhető. A weboldalon található kedvezményes árak, akciók kizárólag internetes rendelésekre vonatkoznak. Sajnos telefonos rendelés esetén nem tudjuk biztosítani az akciós árakat.

 

14. Mi az a FoxPost?

Magyarország 278 településén megtalálható 799 FoxPost segítségével személyesen is átveheted az interneten megrendelt csomagot. 

A FoxPost több plázában mind vidéken mind a fővárosban üzemeltet automatákat. Ezen kívül szupermarketeknél például SPAR-nál és a szabadtérben is megtalálhatóak az átvevőpontok, közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport). Többek között MOL töltőállomások a gépjárművel közlekedők számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget, hogy ne jelentsen gondot a csomag átvétele. 

A megrendelt áru FoxPost átvevőhelyre történő megérkezésekor rendszerünk üzenet küld. Az értesítést követően 3 munkanapon keresztül lehet átvenni a csomagokat a szabadtéri automatákban 0:00-24:00-ig át tudod venni, ha plázába vagy egyéb beltéri helységbe kéred a csomagod akkor az ottani nyitvatartási idő szerint.

Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?

A személyes átvétel ugyanolyan gyors, és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés a FoxPost átvevőhelyeken bankkártyával történő fizetés lehetséges csak. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. A munkanapon átlagosan 17.00-ig megrendelt termékeket Budapesten 1-2 munkanapon belül, míg vidéki szállítás esetén 2-3 munkanapon belül veheted át az általad kiválasztott FoxPost csomagautomatában.

Mikor remek választás a Foxpost?

Ha a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tudsz a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretnél a szabadidőddel saját magad gazdálkodni, akkor mindenképpen válaszd ezt a kényelmi, személyes csomagátvételi lehetőséget.

15. Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?

Igen van rá lehetőség. Elállási jogod 30 napon belül gyakorolhatod, részleteket lásd, az alábbi linken.
Kérünk, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérünk, nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található nyomtatványt.

Az alábbi címre kell visszaküldeni a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve ide személyesen is visszahozhatod: 
1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz. Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérünk, ezt vegyed figyelembe!

16. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Vágyaim.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

17. Hogy tudom törölni, módosítani a regisztrációmat? 

Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, ezt megteheted az oldalon, saját felhasználói fiókodba belépve.

A „Fiókom” menüpont alatt, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére és hírlevélre való fel- és leiratkozásra.

18. Külföldre is van szállítás?

Ha rendelésedet előre kifizeted bankkártyával (Simple, Visa, MasterCard), akkor külföldi országokba is kiszállítjuk GLS futárszolgálattal. A szállítási díjak országonként, és a rendelés összegétől függően eltérőek lehetnek. A pontos szállítási díjak a pénztár oldalon lesznek láthatóak.

Az alábbi országokba szállítunk: 

  • Ausztria
  • Bulgária
  • Csehország
  • Lengyelország
  • Németország
  • Olaszország
  • Románia
  • Szlovákia
  • Szlovénia

19. Szeretnéd törölni a rendelésedet?

Rendelésed törlését legegyszerűbben a 'Tájékoztatás megrendelés állapotáról' tárgyú következő emailünkben az 'Igen, törlöm a rendelésemet!' linkre kattintva teheted meg.

 

Ha egyéb kérdésed lenne, kérjük írd meg az info@vagyaim.hu-ra! Köszönjük!

Keresés