Weboldalunk használatával jóváhagyod hogy személyre szabott hirdetések megjelenítése érdekében a  www.vagyaim.hu  webáruház  cookie -t alkalmazzon.​
Termékek Menü
Itt jársz: > >

GYIK

Kérdések:

1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
2. Milyen fizetési módokból választhatok?
3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?
4. Mennyire diszkrét a csomagolás?
5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?
6. Milyen szállítási fajták állnak rendelkezésre?
7. Mit tartalmaz a vételár?
8. Mit jelent a termékeknél a "Raktáron" szó?
9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?
10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
12. Mit jelent az árgarancia?
13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?
14. Mi a Pick Pack pont?
15. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?
16. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?
17. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?
18. Külföldre is szállítunk?


Válaszok:

1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?

Akár 1 rövidke perc alatt is leadhatod a rendelésed! Egy kis segítséget adunk azoknak is, akik még nem ismerik olyan behatóan az internetes vásárlás rejtelmeit. A videó a termék kiválasztásától egészen a rendelés leadásáig végigkalauzol téged, lépésről-lépésre. (A videót a jobb alsó sarokban lévő négyzetre kattintással kinagyíthatod!)

 

 

2. Milyen fizetési módokból választhatok?

Az aktuális fizetési módokhoz kattints ide!

3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?

Igen!  Mivel boltunk és raktárunk egy helyen található, így bármelyik raktáron lévő termékünket azonnal megvásárolhatod. Emellett a boltunkban megtalálható a legjobban fogyó 500db termékünk is, amikből kedvedre válogathatsz! Bankkártyát is elfogadunk és a parkolás is könnyű! 
A weboldalon található akciós árak kizárólag interneten leadott rendelés esetén érvényesek! Amennyiben láttál egy akciós terméket és a boltban szeretnéd átvenni, abban az esetben add le a rendelésed online. A boltban csak teljes áras termékeket találsz!


Bolt Nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00h
Cím: 1097, Budapest, Ecseri út 14-16 ( térkép )


Ügyfélszolgálat Nyitva tartás: H-P: 7:30-16:00h
Tel: 0620-808-9009


4. Mennyire diszkrét a csomagolás?

100%-os diszkréció. A termékeket szabványos légpárnás tasakba vagy kemény karton dobozba csomagoljuk és mindössze a címzést tartalmazó etikettet ragasztjuk rá. A csomagjaink így néznek ki. 

5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?

A rendelés leadásától számítva 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád! A szállítás előtti napon e-mailben/sms-ben értesítünk a szállításról.

Megjegyzés:
Abban az esetben tudunk 1 napos szállítási határidőt vállalni, ha a rendelésed munkanapokon 16.15-ig leadod és a következő nap munkanapra esik, illetve a megrendelt termékek mindegyike raktáron van.

6. Milyen szállítási fajták állnak rendelkezésre?

A szállítási információkért kattints ide!


7. Mit tartalmaz a vételár?


Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak és a mindenkori érvényes Áfá-t tartalmazzák. Semmilyen rejtett költség nincs.

8. Mit jelent a termékeknél a "Raktáron" szó?

Raktáron: a termék azonnal szállítható ill. átvehető. Ha 16.15-ig leadod rendelésed, akkor a következő munkanapon már kézhez is kapod!
Nincs raktáron: a termék beszerzés alatt áll. Várható érkezezési ideje 1-2 hét.

9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?

Vibrátorok: Fontos hogy először próbáljuk ki a terméket (a terméken levő fólia eltávolítása nélkül)! Rakjunk bele elemet és ellenőrizzük a funkciókat. A termékek motorja nem az emberi kéz erejére készültek ezért ne szorítsuk meg a forgó alkatrészeket. 

Fehérneműk: Fontos a megfelelő méret kiválasztása! A Vágyaim.hu szexshopban forgalmazott termékek kicsit nagyobbak, mint a Magyarországon megszokottak. Mérettáblázat itt tekinthető meg.

Jó tudni:
A fehérneműt csak anyag hiba miatt tudunk cserélni, méretbeli probléma miatt nem.
Minden termékünk phthalát-mentes és megfelel az Európai Unió szabályainak.

10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?

A kosár oldalon van egy kuponkód mező, oda kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.

11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Semmi gond, ide kattintva új jelszót kapunk az e-mail címünkre. A felhasználónév az e-mail címünk lesz.

12. Mit jelent az árgarancia?

100%-os árgaranciánknak köszönhetően a Weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen plusz költség nem érinti.

13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?

A kuponkódok kizárólag az interneten leadott rendeléseknél válthatóak be, a kuponkód mezőbe beírva. Sajnos telefonon nem tudjuk biztosítani a kuponkódok beváltását. A weboldalon található kedvezményes árak, akciók kizárólag internetes rendelésekre vonatkoznak. Sajnos telefonos rendelés esetén nem tudjuk biztosítani az akciós árakat.

14. Mi az a Pick Pack Pont?

Magyarország 240 városában megtalálható 700 Pick Pack Pont segítségével személyesen is átveheted az interneten megrendelt csomagot. 

Pick Pack Pont

A Pick Pack Pont olyan Relay és Inmedio hírlapüzletek, Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax hálózat üzletei, a Co-op Star hálózat boltjai , illetve OMV, AVIA és Avanti töltőállomások, amelyek frekventált helyeken találhatóak meg. A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport) míg az Inmedio üzletek pedig bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg az OMV és Avanti töltőállomások a gépjárművel közlekedők számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget, hogy ne jelentsen gondot a csomag átvétele. 

A megrendelt áru Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor rendszerünk üzenet küld. Az értesítést követően 5 munkanapon keresztül lehet átvenni a csomagokat az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely átlagosan hétfőtől-vasárnapig 08.00 - 20.00 tart, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart. 

Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?

A személyes átvétel ugyanolyan gyors, és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a Pick Pack Pont átvevőhelyeken bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. A munkanapon átlagosan 16.15-ig megrendelt termékeket Budapesten 1 munkanapon belül, míg vidéki szállítás esetén 2 munkanapon belül veheted át az általad kiválasztott Pick Pack Pont átvevő ponton.

Mikor remek választás a Pick Pack Pont?

Ha a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tudsz a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretnél a szabadidőddel saját magad gazdálkodni, akkor mindenképpen válaszd ezt a kényelmi, személyes csomagátvételi lehetőséget.

Pick Pack Pont szolgáltatás árai:

  • 12.000 Ft alatti rendelés esetén 699 Ft.
  • Bruttó 12.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES.

További információt a Pick-Pack csomagküldésről itt olvashatsz.
 


Igen van rá lehetőség. Kérlek mielőtt visszaküldöd a terméket győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérlek nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található nyomtatványt. 

Az alábbi címre kell visszaküldeni terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve itt személyesen is visszahozhatod: 
1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

A csere és a visszavétel feltételekről bővebben itt olvashatsz . Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérlek ezt vegyed figyelembe!

16. Hogy tudom törölni, módosítani a regisztrációmat?


Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, abban az esetben ezt megteheted az oldalra belépve saját felhasználói fiókodba.
A "Fiókom" menüpont alatt, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére és hírlevélre való fel- és leiratkozásra.
 
 
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.  A Vágyaim.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.
 

18. Külföldre is szállítunk?

Ha rendelésedet előre kifizeted bankkártyával (Simple, Visa, MasterCard) keresztül, akkor a lent felsorolt országokba is kiszállítjuk a rendelésedet.

Szállítási díjak a környező országokba:

  • Ausztria: 2590Ft
  • Bulgária: 2590Ft
  • Csehország: 2590Ft
  • Lengyelország: 2590Ft
  • Németország: 2590Ft
  • Olaszország: 2590Ft
  • Románia: 2590Ft
  • Szlovákia: 1490Ft
  • Szlovénia: 2590Ft

12.000Ft feletti rendelés esetén:

  • Ausztria: 1790Ft
  • Bulgária: 1790Ft
  • Csehország: 1790Ft
  • Lengyelország: 1790Ft
  • Németország: 1790Ft
  • Olaszország: 1790Ft
  • Románia: 1790Ft
  • Szlovákia: 490Ft
  • Szlovénia: 1790Ft

Ha egyéb kérdésed lenne, kérjük írjad meg az info@vagyaim.hu -ra! Köszönjük!