Barion Pixel
  • Ügyfélszolgálat: +36 20 808 9009

Elállás

Termék visszaküldés, elállási jog gyakorlása

Termék visszaküldésére a csomag átvételétől számítva 30 napod áll rendelkezésre.

Minket mint eladót a törvény csupán 14 naptári napra kötelez, azonban ettől eltérően, ügyfeleink érdekét szem előtt tartva, mi 30 naptári napot biztosítunk Vásárlóinknak arra, hogy elálljanak a vásárlástól!

Hogy mikor illet meg az elállás joga, arról bővebben:

1. Elállás joga
1.1. Elállási jog gyakorlásának menete
1.2 A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

Kérünk, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérünk, nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található nyomtatványt.

Az alábbi címre kell visszaküldeni a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve ide személyesen is visszahozhatod: 
1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz. Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérünk, ezt vedd figyelembe!

1. Elállás joga

Az elállás joga, akkor illet meg, ha természetes személyként, árut veszel, rendelsz, kapsz, használsz, igénybe veszel, valamint az termékkel kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje vagy, vagyis „ Fogyasztó ”.

Fogyasztó jogosult a vásárlás, vagyis a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,

b) több termék vásárlása esetén az utoljára rendelt terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól átvételének napjától számított harminc (30) napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállni.

Te, mint Vásárló elállhatsz a vásárlástól a rendelés leadása és a rendelés tényleges átvétele közti időszakban is, ekkor a csomagot nem vagy köteles átvenni.

1.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Ha elállási jogoddal akarsz élni, akkor elállási szándékodat, egyértelmű nyilatkozatként köteles vagy eljuttatni hozzánk (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél formájában), a rendeléstől számított 30 napon belül. Elérhetőségeinket az alábbi linkre kattintva érheted el.
Az elállási jog benyújtásához, segítségképp felhasználhatod a következő linken található visszaküldési adatlapunkat, melyben minden részletes információt megtalálsz a cserét, visszaküldést, illetve annak menetét illetően.

Mindkét esetben e-mailben visszaigazoljuk Feléd, amint elállási nyilatkozatod beérkezett hozzánk.

Írásban történő elállás esetén, az elállási jog benyújtásának kell beleesnie a 30 naptári napos határidőbe.

Postai úton történő jelzés alkalmával, a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén, az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Fontos, hogy leveled ajánlott küldeményként add postára, hogy minden kétséget kizáróan bizonyíthasd a feladás tényleges dátumát.

Elállás esetén a terméket postacímünkre: Webshop Logisztika Kft., 1097 Budapest, Ecseri út 14-16. kell visszajuttatnod, 30 napon belül, de legkésőbb elállási nyilatkozat benyújtását követő 30 napon belül. A határidő érvénye, ha a 30 napos határidő letelte előtt ellküldöd, postára adod a terméket és azt igazolni is tudod (postára adod, vagy az általad választott futárnak átadod) a terméket.  

A termék visszaküldésének költsége Téged, mint Vásárlót terhel. Az utánvéttel visszaküldött csomagot/csomagokat nem áll módunkban átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül Téged semmilyen más költség nem terhel.

Ha haladéktalanul elállsz a vásárlástól, de legkésőbb az elállási nyilatkozat beérkezésétől számított 14 napon belül, ez esetben visszatérítjük a teljes összeget, mely magában foglalja a termékeken felül az egyéb szolgáltatási díjakat is, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál. Addig nem vagyunk kötelesek a költségeket visszatéríteni, amíg vissza nem kaptuk a terméket/termékeket, vagy nem igazoltad, hivatalos irattal alátámasztva, hogy azt visszaküldted: a kettő közül az a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti fizetési móddal egyező fizetési móddal intézzük a kifizetést, kivéve, ha beleegyezel, hogy más fizetési módot alkalmazzunk a vissztérítés során. A visszatérítési módból adódóan Téged, mint  Vásárlót semmilyen többletköltség nem terhel.

Kizárólag akkor vonhatunk felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó, vagyis nem rendeltetésszerű használat miatt következik be.

1.2. A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

Az alábbi esetben nem gyakorolhatod elállási jogod:
Ha olyan zárt csomagolású termék esetén, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. a szexuális segédeszközök, kozmetikai termékek, krémek, masszázsolajok). Az ilyen termékek visszavétele jogilag nem várható el akkor, ha a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontottad, és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdted, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel, vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai, vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Ezen termékek esetében az elállási jog csak akkor illeti meg a Vásárlót, ha a termék csomagolását még nem bontotta fel.

Amennyiben kérdésed merült fel az elállási jog gyakorlásával kapcsolatban, úgy további tájékoztatásért keress minket ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeinken

Telefon (H-P 7:30-16:00):
+36 20 808 9009  (SMS fogadásra nem alkalmas)

Rendelés módosítása, lemondása, egyéb észrevétel: info@vagyaim.hu 
Garanciális ügyintézés, elállási jog: garancia@webshoplog.hu

Keresés