Barion Pixel

Vágyaim.hu

 

 

Oldalunk kizárólag 18 éven felülieknek szóló, erotikus jellegű tartalmakkal foglalkozik és az alapvető működéshez, valamint a személyre szabott élményhez szükséges cookie-kat használ.

Kérünk, nyilatkozz, hogy máris folytathasd a böngészést!

Részletes információkat az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.

Dolgozz velünk!

Csatlakozz a Vágyaim.hu csapatához! 

Mi a munkánk? Örömet okozunk felnőtteknek és pároknak, emellett a kiszolgálásban is piacvezetőek vagyunk. Megismertetjük a legújabb piaci termékeket a vásárlókkal, naprakészen, profi terméktanácsadással, részletes leírásokkal! Örömet viszünk házhoz, ezért hiszünk abban, hogy magának a vásárlásnak és a rendelési folyamatnak is örömtelinek kell lennie. Küldetésünknek tekintjük meghonosítani és terjeszteni a minőségi és finom erotikát a kapcsolatokban, miközben Magyarország, Csehország és Szlovákia után újabb 6 országban terjeszkedünk. 

Emellett a kiváló minőségű szolgáltatásban hiszünk, ezért is van nálunk több mint 9.000 termék a webáruházban pontos készletinformációval, másnapi kiszállítással, és egyedülálló, 30 napos pénzvisszafizetési garanciával. Az évi 20-30%-os fejlődésünk miatt keressük most új munkatársainkat, ezúttal marketinges csapatunkba.

Akiket keresünk:


 

Ügyvezetői asszisztens, iroda vezető – 6 órás munkaviszony

Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben!

Amit kínálunk:

  • Dinamikusan fejlődő, stabil, nemzetközi lehetőségekkel rendelkező cég,
  • Változatos feladatok,
  • Modern munkakörnyezet,
  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Fiatal, lendületes csapat,
  • Belső oktatások, fejlődési lehetőség.

Mikben tudsz nekünk segíteni?

  • Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, külsős és belsős megbeszélések megszervezése, ügyvezető támogatása;
  • Külföldi utazások szervezése, koordinációja,
  • Iroda működésének biztosítása (office manageri feladatok): vendégek fogadása, tárgyalók bekészítése, szükséges eszközök beszerzése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal; iroda működésével kapcsolatos problémák kezelése.
  • Kisebb gépjármű flotta kezelése
  • A funkcióhoz kapcsolódó ad hoc ügyviteli, szervezési, egyeztetési, adminisztratív és projekt jellegű feladatok ellátása;
  • Klasszikus asszisztensi feladatok ellátása (megbeszélések, találkozók szervezése, irodai környezet biztosítása, belső kommunikáció, szervezés)
  • Megbeszélések előkészítése, ezeken való részvétel, jegyzőkönyvek, feljegyzések készítése
  • Részvétel pénzügyi feladatokban, köztes és záró beszámolók összeállításában az operatív vezetővel együttműködve
  • Adminisztráció, nyilvántartások, szerződések kezelése, iktatás
  • Menedzsment tagok munkájának támogatása

Nagyon örülünk Neked, ha:

  • Legalább középfokú végzettséged van,
  • Haladó felhasználói szintű Excel, PowerPoint ismeretekkel rendelkezel,
  • Precíz, igényes, felelősségteljes munkavégzés jellemez,
  • Jó problémamegoldó és együttműködési készséged van - osztályon belül és a társosztályokkal,
  • A jó kommunikációs készség és dinamikus munkavégzés a lételemed,
  • Talpraesett vagy, konstruktív, pozitív és segítőkész a hozzáállásod,
  • Az önálló munkavégzésre való képesség és a határidők betartása nem áll messze Tőled,
  • Aktív B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési gyakorlattal rendelkezel.

A fentieken túl még jobban örülünk Neked, ha:

  • felsőfokú végzettséged van,
  • Kommunikációképes angol nyelvtudással rendelkezel -  szóban és írásban.

Heti munkaidő: 30 óra / hét
Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. -  Lurdy Ház
Munkába állás kezdete: azonnal


 

Export marketing manager

Legfőbb feladatod egyre bővülő marketingcsapatunk tagjaként 9 külföldi országban már jelenleg is működő, helyi B2C webáruházaink menedzselése. Az országok a következők: Ausztria, Csehország, Horvátország, Lengyelország, Németország, Olaszország, Románia, Szlovákia, Szlovénia. Menedzseléseddel szeretnénk cégmárkánk és termékeink ismertségét növelni, pozicionálni a megadott a régiókban.

Feladatok

  • 9 országban már működő helyi B2C webáruházaink felügyelete. Márkaépítés és -management.
  • Marketingkampányok tervezése, koordinálása, fejlesztése és lebonyolítása.
  • Teljesítményriportok készítése, teljesítménybeli hiányosságok beazonosítása, okok feltárása.
  • Lokalizált hírlevelek küldésének menedzselése, webáruházak lokalizálójának javítása.
  • Kapcsolattartás helyi ügynökségekkel. Tárgyalások lebonyolítása és szerződések megkötése.

Örülünk Neked, ha:

  • Legalább 3-5 év releváns tapasztalatod van export marketing területén, lehetőleg kiskereskedelmi szektorban.
  • Tárgyalási szintű tudásod van angol és minimum egy megnevezett ország nyelvén.
  • E-kereskedelemben szerzett tapasztalatod van.
  • Nyitott vagy a trendek, piaci újdonságok azonosítására, lekövetésére.

Még jobban örülünk Neked, ha:

  • Ügynökségi múltad van.
  • Ismered az UNAS webáruház működését.
  • Otthonosan mozogsz az árösszehasonlítók világában.
  • Aktív performance marketing ismereteid vannak.

Amit kínálunk a (piaci átlagnál magasabb) fizetésen kívül

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
  • Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
  • Innovatív cégvezetés
  • Komoly szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját ötletek megvalósításának lehetősége
  • Támogató, korrekt vezetés
  • Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
  • Dinamikusan fejlődő cég
     

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Jelentkezni tudsz: 

Jelentkezésedben küldd el nekünk szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet, a nettó bérigényedet.

Motivációs leveledben a következő kérdéseket feltétlenül válaszold meg:

  • Miért szeretnél nálunk dolgozni?
  • Mi az erősséged az online marketingen belül, hova szeretnél fejlődni benne?
  • Mi volt eddig a legsikeresebb kampány, amin dolgoztál?
  • Mi az, ami igazán motivál?
  • Mi a véleményed az erotikus termékekkel foglalkozó cégekről, azok feladatairól?

 

Webáruház adminisztrátor

Kisujjadban a Shoprenter és az UNAS? Jobban szeretsz webáruházat szerkeszteni, mint vásárolni rajta? Kettéfejeled a monitort, ha egy webshop ignorálja a CRO, UX, UI, SEO szabályokat? Ha a válasz igen, akkor te lehetsz webáruházaink adminisztrátora!

Amit kínálunk:

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
  • Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
  • Innovatív cégvezetés
  • Komoly szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját ötletek megvalósításának lehetősége
  • Támogató, korrekt vezetés
  • Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
  • Dinamikusan fejlődő cég
  • Munkába járás támogatása

Ezek a feladatok várnak rád:

  • Webáruházaink kezelése és karbantartása a Shoprenter és UNAS rendszereken keresztül.
  • Webshopok fejlesztésében való részvétel
  • Site menedzserek támogatása a napi operatív feladatokban.
  • Performance marketing menedzser munkájának támogatása, adminisztratív feladatok.

Elvárások:

  • Tapasztalat: minimum 1-2 év tapasztalat Shoprenter és UNAS rendszerek kezelésében
  • Egyéb szakértelem: Excel ismeretek, HTML / css ismeretek
  • Készségek: precizitás, önálló munkavégzés, agilitás, innovációk figyelemmel kísérése, rendszerszintű gondolkodás, csapatjátékos attitűd, time menedzsment, felelősségteljes és megbízható munkavégzés
  • Nyelvtudás: angol középfok

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Munkaidő: Teljes munkaidő - 8.30-17.00 (30 p ebédszünet)
Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a job@vagyaim.hu címre.


 

SEO specialista

Szereted a kihívásokat és az online világ a szenvedélyed? Hiszel abban, hogy a keresőoptimalizálás művészet? Ha otthon vagy a kulcsszókutatásban, linképítésben, és technikai SEO-ban, akkor nálunk a helyed! Fiatalos, lendületes csapatunkba keresünk egy vagány SEO specialistát, aki 35 weboldalunkat 15 országban a keresők élére repíti!

Amit kínálunk:

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
  • Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
  • Innovatív cégvezetés
  • Komoly szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját ötletek megvalósításának lehetősége
  • Támogató, korrekt vezetés
  • Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
  • Dinamikusan fejlődő cég
  • Munkába járás támogatása

Ezek a feladatok várnak rád:

  • Külső és belső SEO feladatok ellátása
  • Kulcsszókutatás és elemzés
  • Linképítési stratégiák kidolgozása és megvalósítása
  • Technikai SEO auditok és optimalizálás
  • Oldalszerkezet javítása, beleértve a heading struktúrák, meta leírások és címek optimalizálását
  • SEO teljesítmény mérése és folyamatos optimalizálása
  • SEO optimalizált tartalomgyártás

Elvárások:

  • Tapasztalat: minimum 2-3 év SEO területen szerzett tapasztalat.
  • Egyéb szakértelem: mélyreható ismeretek a kulcsszókutatás, linképítés, technikai SEO és weboldal optimalizálás terén, Google Search Console és GA4 ismerete és használata, Chat GPT magasfokú ismerete
  • Készségek: kiváló analitikai készségek, önállóság, kreativitás, szövegírás, szépérzék, Canva ismerete és használata, SEO trendek követése
  • Nyelvtudás: angol középfok

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Munkaidő: Teljes munkaidő - 8.30-17.00 (30 p ebédszünet)
Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a jog@vagyaim.hu címre.


 

Marketplace manager

Imádod az online piactereket és van tapasztalatod az EMAG, Amazon, és egyéb marketplace platformok kezelésében? Szenvedélyed, hogy termékeket eljuttass a világ minden tájára? Ha igen, akkor itt a lehetőség, hogy egy dinamikus csapat részeként 15 ország piacterén tegyél minket láthatóvá!

Amit kínálunk:

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
  • Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
  • Innovatív cégvezetés
  • Komoly szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját ötletek megvalósításának lehetősége
  • Támogató, korrekt vezetés
  • Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
  • Dinamikusan fejlődő cég
  • Munkába járás támogatása

Ezek a feladatok várnak rád:

  • Marketplace platformok felfedezése, kezelése és optimalizálása
  • Termékeink megjelenítése és promóciója 15 ország piacterein
  • Terméklisták létrehozása, karbantartása és frissítése
  • Piactéri kampányok tervezése és megvalósítása
  • Eladási adatok elemzése és jelentések készítés a teljesítményről
  • Szoros együttműködés a marketing és logisztikai csapattal

Elvárások:

  • Tapasztalat: min. 1 év tapasztalat marketplace platformok kezelésében
  • Egyéb szakértelem: kiváló ismeretek az online piacterek működéséről és optimalizálásáról.
  • Készségek: kiváló analitikai készségek, precizitás, önálló munkavégzés, agilitás, innovációk figyelemmel kísérése, rendszerszintű gondolkodás, csapatjátékos attitűd, time menedzsment, felelősségteljes és megbízható munkavégzés, trendek és új lehetőségek felismerése és bevezetése
  • Nyelvtudás: felsőfokú angol

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Munkaidő: Teljes munkaidő - 8.30-17.00 (30 p ebédszünet)
Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a jog@vagyaim.hu címre.


 

Brand menedzser

Hódítsuk meg együtt Európát és reformáljuk meg közösen az erotika és szex témaköreinek megítélését! Határozd meg Te a márka üzenetét és kommunikációs stratégiáját, váltsuk együtt valóra a vágyakat! Ha érzed magadban a lelkesedést, csatlakozz hozzánk brand menedzserként!

Amit kínálunk:

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
  • Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
  • Innovatív cégvezetés
  • Komoly szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját ötletek megvalósításának lehetősége
  • Támogató, korrekt vezetés
  • Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
  • Dinamikusan fejlődő cég
  • Munkába járás támogatása

Cégünk számos díjnyertes webshopot üzemeltet: a Vágyaim.hu 13 éve kapja meg a legjobb helyezést az Ország Boltja versenyen, vásárlóink visszajelzései alapján sorozatosan elérjük a Megbízható Bolt minősítést, mindemellett marketing és CSR tevékenységünk is díjakat és elismeréseket ér el. 3 milliárdos forgalmunk mellett évi 200 000 db teljesített rendelésünk és elégedett ügyfeleink is mutatják, jó úton járunk.

Ezek a feladatok várnak rád:

  • Cégünk több, köztük külföldi weboldalának gazdája leszel.
  • Legfőbb feladatod a márka üzenetének meghatározása és kommunikációs stratégiájának kialakítása.
  • Közösségi média és más digitális platformok kezelése.
  • Kapcsolatok építés és fenntartás meglévő és potenciális partnerekkel és ügynökségekkel.
  • Piaci trendek, vevői preferenciák és versenytársak tevékenységének figyelése és elemzése. 
  • Promóciós tevékenységek és értékesítési kampányok tervezése és végrehajtása, mérésük és optimalizálásuk.
  • Rendszeres értékesítési és piaci jelentések, elemzések készítése a vezetőség számára.
  • Hírlevelek küldésének menedzselése (tipp: szeretjük az automatizmusokat).
  • Webáruház felügyelete fejlesztésének megrendelése, karbantartása, fejlesztők irányítása.
  • SEO fejlesztési feladatok.

Elvárások:

  • Tapasztalat: 3-5 év releváns B2C account management / termékmenedzsment / brand management ismeretek, digitális marketing ismeretek, Shoprenter / UNAS ismeret
  • Egyéb szakértelem: Excel ismeretek, HTML / css ismeretek, Mailchimp / Klaviyo, AI szoftverek kezelése (ChatGPT), WhitePress
  • Készségek: precizitás, önálló munkavégzés, agilitás, innovációk figyelemmel kísérése, rendszerszintű gondolkodás, csapatjátékos attitűd, multitasking és time menedzsment, felelősségteljes és megbízható munkavégzés, fejlett kommunikációs készség, analitikus gondolkodás, kiemelkedő szervezőkészség, dinamikus személyiség, asszertív kommunikáció, őszinteség és megbízhatóság, erős problémamegoldó képesség
  • Nyelvtudás: tárgyalóképes angol

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Munkaidő: Teljes munkaidő - 8.30-17.00 (30 p ebédszünet)
Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a jog@vagyaim.hu címre.


 

Jelenleg a fenti a pozícióra keressük új munkatársunkat, viszont dinamikusan fejlődünk és bővülünk, így Téged is arra biztatunk, hogy küldd el önéletrajzodat a job@vagyaim.hu e-mail címre, amit a hozzájárulásoddal megőrzünk és ha hozzád passzoló pozíció nyílik, mindenképp keresni fogunk.

 


 

Pozíciók, amiket már betöltöttek a Vágyaim.hu-nál: 

Performance marketing manager - feladatai

  • Digitális csatornák performancianöveléséhez hozzájárulni adatelemzéssel és a marketing eszközeivel
  • Adatok elemzésével és értékelésével hozzájárulni az értékesítéshez és a beszerzéshez
  • Döntéshozáshoz szükséges analitikus adatok előállítása
  • Teljesítményriportok készítése
  • Performance kampányok nyomonkövetése, felügyelete (külső ügynökség koordinálása)

B2B marketing manager - feladatai

  • Ápolni a kapcsolatot partnereinkkel – nemcsak akkor, amikor épp eladnál nekik valamit, akkor is, amikor nekik van szükségük a támogatásra.
  • Felkutatni az új partnerkapcsolatokat – megteremteni az ehhez elengedhetetlen bizalmi légkört.
  • Figyelni a piacot – tartsd szemmel az újdonságokat, igényeket, hogy gyorsan reagálni tudj azokra.
  • Koncepcióban gondolkozni – hogy tudd, honnan hová lehet és érdemes eljutni, és mi ennek a módja.

Keresés