Csatlakozz a Vágyaim.hu csapatához!
Mi a munkánk? Örömet okozunk felnőtteknek és pároknak, emellett a kiszolgálásban is piacvezetőek vagyunk. Megismertetjük a legújabb piaci termékeket a vásárlókkal, naprakészen, profi terméktanácsadással, részletes leírásokkal! Örömet viszünk házhoz, ezért hiszünk abban, hogy magának a vásárlásnak és a rendelési folyamatnak is örömtelinek kell lennie. Küldetésünknek tekintjük meghonosítani és terjeszteni a minőségi és finom erotikát a kapcsolatokban, miközben Magyarország, Csehország és Szlovákia után újabb 6 országban terjeszkedünk.
Emellett a kiváló minőségű szolgáltatásban hiszünk, ezért is van nálunk több mint 9.000 termék a webáruházban pontos készletinformációval, másnapi kiszállítással, és egyedülálló, 30 napos pénzvisszafizetési garanciával. Az évi 20-30%-os fejlődésünk miatt keressük most új munkatársainkat, ezúttal marketinges csapatunkba.
B2B sales menedzser
Hódítsuk meg együtt Európát! Csatlakozz hozzánk, és tegyünk közösen azért, hogy az erotika és szexualitás témakörének megítélése pozitívabb és elfogadóbb legyen Európa-szerte! Ha érzed magadban a lelkesedést és van tapasztalatod B2B értékesítésben, akkor várjuk jelentkezésedet sales managerként!
Amit kínálunk:
Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.
- Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
- Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
- Innovatív cégvezetés
- Komoly szakmai fejlődési lehetőség
- Saját ötletek megvalósításának lehetősége
- Támogató, korrekt vezetés
- Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
- Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
- Dinamikusan fejlődő cég
- Munkába járás támogatása
Cégünk számos díjnyertes webshopot üzemeltet: a Vágyaim.hu 13 éve kapja meg a legjobb helyezést az Ország Boltja versenyen, vásárlóink visszajelzései alapján sorozatosan elérjük a Megbízható Bolt minősítést, mindemellett marketing és CSR tevékenységünk is díjakat és elismeréseket ér el. 3 milliárdos forgalmunk mellett évi 200 000 db teljesített rendelésünk és elégedett ügyfeleink is mutatják, jó úton járunk.
Ezek a feladatok várnak rád:
- Ápolni a kapcsolatot partnereinkkel – nemcsak akkor, amikor épp eladnál nekik valamit, akkor is, amikor nekik van szükségük a támogatásra.
- Felkutatni az új partnerkapcsolatokat – megteremteni az ehhez elengedhetetlen bizalmi légkört.
- Figyelni a piacot – tartsd szemmel az újdonságokat, igényeket, hogy gyorsan reagálni tudj azokra.
- Koncepcióban gondolkozni – hogy tudd, honnan hová lehet és érdemes eljutni, és mi ennek a módja.
Elvárások:
- Tapasztalat: 3-5 év releváns B2B értékesítési tapasztalat, különösen online / e-commerce területen, telefonos és személyes értékesítési tapasztalat
- Egyéb szakértelem: Excel ismeretek, HTML / css ismeretek, Mailchimp / Klaviyo, AI szoftverek kezelése (ChatGPT)
- Készségek: precizitás, önálló munkavégzés, agilitás, innovációk figyelemmel kísérése, rendszerszintű gondolkodás, csapatjátékos attitűd, multitasking és time menedzsment, felelősségteljes és megbízható munkavégzés, fejlett kommunikációs készség, analitikus gondolkodás, kiemelkedő szervezőkészség, dinamikus személyiség, asszertív kommunikáció, őszinteség és megbízhatóság, erős problémamegoldó képesség, kiváló kommunikációs készség, asszertív kommunikáció, kiváló kapcsolatteremtő készség
- Nyelvtudás: angol tárgyalóképes
Munkavégzés helye: 1097, Budapest, Ecseri út 14-16. (budapesti logisztikai központunkban)
Munkaidő: Teljes munkaidő - 8.30-17.00 (30 p ebédszünet)
Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a job@vagyaim.hu címre.
Brand menedzser
Hódítsuk meg együtt Európát és reformáljuk meg közösen az erotika és szex témaköreinek megítélését! Határozd meg Te a márka üzenetét és kommunikációs stratégiáját, váltsuk együtt valóra a vágyakat! Ha érzed magadban a lelkesedést, csatlakozz hozzánk brand menedzserként!
Amit kínálunk:
Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.
- Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
- Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
- Innovatív cégvezetés
- Komoly szakmai fejlődési lehetőség
- Saját ötletek megvalósításának lehetősége
- Támogató, korrekt vezetés
- Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
- Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
- Dinamikusan fejlődő cég
- Munkába járás támogatása
Cégünk számos díjnyertes webshopot üzemeltet: a Vágyaim.hu 13 éve kapja meg a legjobb helyezést az Ország Boltja versenyen, vásárlóink visszajelzései alapján sorozatosan elérjük a Megbízható Bolt minősítést, mindemellett marketing és CSR tevékenységünk is díjakat és elismeréseket ér el. 3 milliárdos forgalmunk mellett évi 200 000 db teljesített rendelésünk és elégedett ügyfeleink is mutatják, jó úton járunk.
Ezek a feladatok várnak rád:
- Cégünk több, köztük külföldi weboldalának gazdája leszel.
- Legfőbb feladatod a márka üzenetének meghatározása és kommunikációs stratégiájának kialakítása.
- Közösségi média és más digitális platformok kezelése.
- Kapcsolatok építés és fenntartás meglévő és potenciális partnerekkel és ügynökségekkel.
- Piaci trendek, vevői preferenciák és versenytársak tevékenységének figyelése és elemzése.
- Promóciós tevékenységek és értékesítési kampányok tervezése és végrehajtása, mérésük és optimalizálásuk.
- Rendszeres értékesítési és piaci jelentések, elemzések készítése a vezetőség számára.
- Hírlevelek küldésének menedzselése (tipp: szeretjük az automatizmusokat).
- Webáruház felügyelete fejlesztésének megrendelése, karbantartása, fejlesztők irányítása.
- SEO fejlesztési feladatok.
Elvárások:
- Tapasztalat: 3-5 év releváns B2C account management / termékmenedzsment / brand management ismeretek, digitális marketing ismeretek, Shoprenter / UNAS ismeret
- Egyéb szakértelem: Excel ismeretek, HTML / css ismeretek, Mailchimp / Klaviyo, AI szoftverek kezelése (ChatGPT), WhitePress
- Készségek: precizitás, önálló munkavégzés, agilitás, innovációk figyelemmel kísérése, rendszerszintű gondolkodás, csapatjátékos attitűd, multitasking és time menedzsment, felelősségteljes és megbízható munkavégzés, fejlett kommunikációs készség, analitikus gondolkodás, kiemelkedő szervezőkészség, dinamikus személyiség, asszertív kommunikáció, őszinteség és megbízhatóság, erős problémamegoldó képesség
- Nyelvtudás: angol tárgyalóképes
Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Munkaidő: Teljes munkaidő - 8.30-17.00 (30 p ebédszünet)
Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a job@vagyaim.hu címre.
Jelenleg ennyi nyitott poízciónk van, viszont dinamikusan fejlődünk és bővülünk, így Téged is arra biztatunk, hogy küldd el önéletrajzodat a job@vagyaim.hu e-mail címre, amit a hozzájárulásoddal megőrzünk és ha hozzád passzoló pozíció nyílik, mindenképp keresni fogunk.
Pozíciók, amiket már betöltöttek a Vágyaim.hu-nál:
Performance marketing manager - feladatai
- Digitális csatornák performancianöveléséhez hozzájárulni adatelemzéssel és a marketing eszközeivel
- Adatok elemzésével és értékelésével hozzájárulni az értékesítéshez és a beszerzéshez
- Döntéshozáshoz szükséges analitikus adatok előállítása
- Teljesítményriportok készítése
- Performance kampányok nyomonkövetése, felügyelete (külső ügynökség koordinálása)
Ügyvezetői asszisztens, iroda vezető - feladatai
- Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, külsős és belsős megbeszélések megszervezése, ügyvezető támogatása;
- Külföldi utazások szervezése, koordinációja,
- Iroda működésének biztosítása (office manageri feladatok): vendégek fogadása, tárgyalók bekészítése, szükséges eszközök beszerzése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal; iroda működésével kapcsolatos problémák kezelése.
- Kisebb gépjármű flotta kezelése
- A funkcióhoz kapcsolódó ad hoc ügyviteli, szervezési, egyeztetési, adminisztratív és projekt jellegű feladatok ellátása;
- Klasszikus asszisztensi feladatok ellátása (megbeszélések, találkozók szervezése, irodai környezet biztosítása, belső kommunikáció, szervezés)
- Megbeszélések előkészítése, ezeken való részvétel, jegyzőkönyvek, feljegyzések készítése
- Részvétel pénzügyi feladatokban, köztes és záró beszámolók összeállításában az operatív vezetővel együttműködve
- Adminisztráció, nyilvántartások, szerződések kezelése, iktatás
- Menedzsment tagok munkájának támogatása
Webáruház adminisztrátor - feladatai
- Webáruházaink kezelése és karbantartása a Shoprenter és UNAS rendszereken keresztül.
- Webshopok fejlesztésében való részvétel
- Site menedzserek támogatása a napi operatív feladatokban.
- Performance marketing menedzser munkájának támogatása, adminisztratív feladatok.
Export marketing manager - feladatai
- 9 országban már működő helyi B2C webáruházaink felügyelete. Márkaépítés és -management.
- Marketingkampányok tervezése, koordinálása, fejlesztése és lebonyolítása.
- Teljesítményriportok készítése, teljesítménybeli hiányosságok beazonosítása, okok feltárása.
- Lokalizált hírlevelek küldésének menedzselése, webáruházak lokalizálójának javítása.
- Kapcsolattartás helyi ügynökségekkel. Tárgyalások lebonyolítása és szerződések megkötése.
SEO specialista - feladatai
- Külső és belső SEO feladatok ellátása
- Kulcsszókutatás és elemzés
- Linképítési stratégiák kidolgozása és megvalósítása
- Technikai SEO auditok és optimalizálás
- Oldalszerkezet javítása, beleértve a heading struktúrák, meta leírások és címek optimalizálását
- SEO teljesítmény mérése és folyamatos optimalizálása
- SEO optimalizált tartalomgyártás
Marketplace manager - feladatai
- Marketplace platformok felfedezése, kezelése és optimalizálása
- Termékeink megjelenítése és promóciója 15 ország piacterein
- Terméklisták létrehozása, karbantartása és frissítése
- Piactéri kampányok tervezése és megvalósítása
- Eladási adatok elemzése és jelentések készítés a teljesítményről
- Szoros együttműködés a marketing és logisztikai csapattal
Brand manager - feladatai
- Cégünk több, köztük külföldi weboldalának gazdája leszel.
- Legfőbb feladatod a márka üzenetének meghatározása és kommunikációs stratégiájának kialakítása.
- Közösségi média és más digitális platformok kezelése.
- Kapcsolatok építés és fenntartás meglévő és potenciális partnerekkel és ügynökségekkel.
- Piaci trendek, vevői preferenciák és versenytársak tevékenységének figyelése és elemzése.
- Promóciós tevékenységek és értékesítési kampányok tervezése és végrehajtása, mérésük és optimalizálásuk.
- Rendszeres értékesítési és piaci jelentések, elemzések készítése a vezetőség számára.
- Hírlevelek küldésének menedzselése (tipp: szeretjük az automatizmusokat).
- Webáruház felügyelete fejlesztésének megrendelése, karbantartása, fejlesztők irányítása.
- SEO fejlesztési feladatok.