Barion Pixel

Dolgozz velünk!

Csatlakozz a Vágyaim.hu csapatához! 

Mi a munkánk? Örömet okozunk felnőtteknek és pároknak, emellett a kiszolgálásban is piacvezetőek vagyunk. Megismertetjük a legújabb piaci termékeket a vásárlókkal, naprakészen, profi terméktanácsadással, részletes leírásokkal! Örömet viszünk házhoz, ezért hiszünk abban, hogy magának a vásárlásnak és a rendelési folyamatnak is örömtelinek kell lennie. Küldetésünknek tekintjük meghonosítani és terjeszteni a minőségi és finom erotikát a kapcsolatokban, miközben Magyarország, Csehország és Szlovákia után újabb 6 országban terjeszkedünk. 

Emellett a kiváló minőségű szolgáltatásban hiszünk, ezért is van nálunk több mint 9.000 termék a webáruházban pontos készletinformációval, másnapi kiszállítással, és egyedülálló, 30 napos pénzvisszafizetési garanciával. Az évi 20-30%-os fejlődésünk miatt keressük most új munkatársainkat, ezúttal marketinges csapatunkba.

Akiket keresünk:


 

 

Ügyvezetői asszisztens, iroda vezető – 6 órás munkaviszony

Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben!

Amit kínálunk:

  • Dinamikusan fejlődő, stabil, nemzetközi lehetőségekkel rendelkező cég,
  • Változatos feladatok,
  • Modern munkakörnyezet,
  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Fiatal, lendületes csapat,
  • Belső oktatások, fejlődési lehetőség.

Mikben tudsz nekünk segíteni?

  • Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, külsős és belsős megbeszélések megszervezése, ügyvezető támogatása;
  • Külföldi utazások szervezése, koordinációja,
  • Iroda működésének biztosítása (office manageri feladatok): vendégek fogadása, tárgyalók bekészítése, szükséges eszközök beszerzése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal; iroda működésével kapcsolatos problémák kezelése.
  • Kisebb gépjármű flotta kezelése
  • A funkcióhoz kapcsolódó ad hoc ügyviteli, szervezési, egyeztetési, adminisztratív és projekt jellegű feladatok ellátása;
  • Klasszikus asszisztensi feladatok ellátása (megbeszélések, találkozók szervezése, irodai környezet biztosítása, belső kommunikáció, szervezés)
  • Megbeszélések előkészítése, ezeken való részvétel, jegyzőkönyvek, feljegyzések készítése
  • Részvétel pénzügyi feladatokban, köztes és záró beszámolók összeállításában az operatív vezetővel együttműködve
  • Adminisztráció, nyilvántartások, szerződések kezelése, iktatás
  • Menedzsment tagok munkájának támogatása

Nagyon örülünk Neked, ha:

  • Legalább középfokú végzettséged van,
  • Haladó felhasználói szintű Excel, PowerPoint ismeretekkel rendelkezel,
  • Precíz, igényes, felelősségteljes munkavégzés jellemez,
  • Jó problémamegoldó és együttműködési készséged van - osztályon belül és a társosztályokkal,
  • A jó kommunikációs készség és dinamikus munkavégzés a lételemed,
  • Talpraesett vagy, konstruktív, pozitív és segítőkész a hozzáállásod,
  • Az önálló munkavégzésre való képesség és a határidők betartása nem áll messze Tőled,
  • Aktív B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési gyakorlattal rendelkezel.

A fentieken túl még jobban örülünk Neked, ha:

  • felsőfokú végzettséged van,
  • Kommunikációképes angol nyelvtudással rendelkezel -  szóban és írásban.

Heti munkaidő: 30 óra / hét
Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. -  Lurdy Ház
Munkába állás kezdete: azonnal


 

 

Export marketing manager

Legfőbb feladatod egyre bővülő marketingcsapatunk tagjaként 9 külföldi országban már jelenleg is működő, helyi B2C webáruházaink menedzselése. Az országok a következők: Ausztria, Csehország, Horvátország, Lengyelország, Németország, Olaszország, Románia, Szlovákia, Szlovénia. Menedzseléseddel szeretnénk cégmárkánk és termékeink ismertségét növelni, pozicionálni a megadott a régiókban.

Feladatok

  • 9 országban már működő helyi B2C webáruházaink felügyelete. Márkaépítés és -management.
  • Marketingkampányok tervezése, koordinálása, fejlesztése és lebonyolítása.
  • Teljesítményriportok készítése, teljesítménybeli hiányosságok beazonosítása, okok feltárása.
  • Lokalizált hírlevelek küldésének menedzselése, webáruházak lokalizálójának javítása.
  • Kapcsolattartás helyi ügynökségekkel. Tárgyalások lebonyolítása és szerződések megkötése.

Örülünk Neked, ha:

  • Legalább 3-5 év releváns tapasztalatod van export marketing területén, lehetőleg kiskereskedelmi szektorban.
  • Tárgyalási szintű tudásod van angol és minimum egy megnevezett ország nyelvén.
  • E-kereskedelemben szerzett tapasztalatod van.
  • Nyitott vagy a trendek, piaci újdonságok azonosítására, lekövetésére.

Még jobban örülünk Neked, ha:

  • Ügynökségi múltad van.
  • Ismered az UNAS webáruház működését.
  • Otthonosan mozogsz az árösszehasonlítók világában.
  • Aktív performance marketing ismereteid vannak.

Amit kínálunk a (piaci átlagnál magasabb) fizetésen kívül

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
  • Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
  • Innovatív cégvezetés
  • Komoly szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját ötletek megvalósításának lehetősége
  • Támogató, korrekt vezetés
  • Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
  • Dinamikusan fejlődő cég
     

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Jelentkezni tudsz: 

Jelentkezésedben küldd el nekünk szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet, a nettó bérigényedet.

Motivációs leveledben a következő kérdéseket feltétlenül válaszold meg:

  • Miért szeretnél nálunk dolgozni?
  • Mi az erősséged az online marketingen belül, hova szeretnél fejlődni benne?
  • Mi volt eddig a legsikeresebb kampány, amin dolgoztál?
  • Mi az, ami igazán motivál?
  • Mi a véleményed az erotikus termékekkel foglalkozó cégekről, azok feladatairól?

 

Jelenleg a fenti a pozícióra keressük új munkatársunkat, viszont dinamikusan fejlődünk és bővülünk, így Téged is arra biztatunk, hogy küldd el önéletrajzodat a job@vagyaim.hu e-mail címre, amit a hozzájárulásoddal megőrzünk és ha hozzád passzoló pozíció nyílik, mindenképp keresni fogunk.

 


 

Pozíciók, amiket már betöltöttek a Vágyaim.hu-nál: 

Performance marketing manager - feladatai

  • Digitális csatornák performancianöveléséhez hozzájárulni adatelemzéssel és a marketing eszközeivel
  • Adatok elemzésével és értékelésével hozzájárulni az értékesítéshez és a beszerzéshez
  • Döntéshozáshoz szükséges analitikus adatok előállítása
  • Teljesítményriportok készítése
  • Performance kampányok nyomonkövetése, felügyelete (külső ügynökség koordinálása)

Account / product manager / brand menedzser - feladatai

  • A márka üzenetének meghatározása és kommunikációs stratégiájának kialakítása.
  • Közösségi média és más digitális platformok kezelése.
  • Piaci trendek, vevői preferenciák és versenytársak tevékenységének figyelése és elemzése.
  • Promóciós tevékenységek és értékesítési kampányok menedzselése, mérése és optimalizálása.
  • Kapcsolatok építése és fenntartása meglévő és potenciális partnerekkel és ügynökségekkel.

B2B marketing manager - feladatai

  • Ápolni a kapcsolatot partnereinkkel – nemcsak akkor, amikor épp eladnál nekik valamit, akkor is, amikor nekik van szükségük a támogatásra.
  • Felkutatni az új partnerkapcsolatokat – megteremteni az ehhez elengedhetetlen bizalmi légkört.
  • Figyelni a piacot – tartsd szemmel az újdonságokat, igényeket, hogy gyorsan reagálni tudj azokra.
  • Koncepcióban gondolkozni – hogy tudd, honnan hová lehet és érdemes eljutni, és mi ennek a módja.

Keresés