-
Ügyfélszolgálat: +36 20 808 9009
Dolgozz velünk!
Csatlakozz a Vágyaim.hu csapatához!
Mi a munkánk? Örömet okozunk felnőtteknek és pároknak, emellett a kiszolgálásban is piacvezetőek vagyunk. Megismertetjük a legújabb piaci termékeket a vásárlókkal, naprakészen, profi terméktanácsadással, részletes leírásokkal! Örömet viszünk házhoz, ezért hiszünk abban, hogy magának a vásárlásnak és a rendelési folyamatnak is örömtelinek kell lennie. Küldetésünknek tekintjük meghonosítani és terjeszteni a minőségi és finom erotikát a kapcsolatokban, miközben Magyarország, Csehország és Szlovákia után újabb 6 országban terjeszkedünk.
Emellett a kiváló minőségű szolgáltatásban hiszünk, ezért is van nálunk több mint 9.000 termék a webáruházban pontos készletinformációval, másnapi kiszállítással, és egyedülálló, 30 napos pénzvisszafizetési garanciával. Az évi 20-30%-os fejlődésünk miatt keressük most új munkatársainkat, ezúttal marketinges csapatunkba.
Akiket keresünk:
Ügyvezetői asszisztens, iroda vezető – 6 órás munkaviszony
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben!
Amit kínálunk:
- Dinamikusan fejlődő, stabil, nemzetközi lehetőségekkel rendelkező cég,
- Változatos feladatok,
- Modern munkakörnyezet,
- Versenyképes juttatási csomag,
- Fiatal, lendületes csapat,
- Belső oktatások, fejlődési lehetőség.
Mikben tudsz nekünk segíteni?
- Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, külsős és belsős megbeszélések megszervezése, ügyvezető támogatása;
- Külföldi utazások szervezése, koordinációja,
- Iroda működésének biztosítása (office manageri feladatok): vendégek fogadása, tárgyalók bekészítése, szükséges eszközök beszerzése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal; iroda működésével kapcsolatos problémák kezelése.
- Kisebb gépjármű flotta kezelése
- A funkcióhoz kapcsolódó ad hoc ügyviteli, szervezési, egyeztetési, adminisztratív és projekt jellegű feladatok ellátása;
- Klasszikus asszisztensi feladatok ellátása (megbeszélések, találkozók szervezése, irodai környezet biztosítása, belső kommunikáció, szervezés)
- Megbeszélések előkészítése, ezeken való részvétel, jegyzőkönyvek, feljegyzések készítése
- Részvétel pénzügyi feladatokban, köztes és záró beszámolók összeállításában az operatív vezetővel együttműködve
- Adminisztráció, nyilvántartások, szerződések kezelése, iktatás
- Menedzsment tagok munkájának támogatása
Nagyon örülünk Neked, ha:
- Legalább középfokú végzettséged van,
- Haladó felhasználói szintű Excel, PowerPoint ismeretekkel rendelkezel,
- Precíz, igényes, felelősségteljes munkavégzés jellemez,
- Jó problémamegoldó és együttműködési készséged van - osztályon belül és a társosztályokkal,
- A jó kommunikációs készség és dinamikus munkavégzés a lételemed,
- Talpraesett vagy, konstruktív, pozitív és segítőkész a hozzáállásod,
- Az önálló munkavégzésre való képesség és a határidők betartása nem áll messze Tőled,
- Aktív B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési gyakorlattal rendelkezel.
A fentieken túl még jobban örülünk Neked, ha:
- felsőfokú végzettséged van,
- Kommunikációképes angol nyelvtudással rendelkezel - szóban és írásban.
Heti munkaidő: 30 óra / hét
Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. - Lurdy Ház
Munkába állás kezdete: azonnal
Export marketing manager
Legfőbb feladatod egyre bővülő marketingcsapatunk tagjaként 9 külföldi országban már jelenleg is működő, helyi B2C webáruházaink menedzselése. Az országok a következők: Ausztria, Csehország, Horvátország, Lengyelország, Németország, Olaszország, Románia, Szlovákia, Szlovénia. Menedzseléseddel szeretnénk cégmárkánk és termékeink ismertségét növelni, pozicionálni a megadott a régiókban.
Feladatok
- 9 országban már működő helyi B2C webáruházaink felügyelete. Márkaépítés és -management.
- Marketingkampányok tervezése, koordinálása, fejlesztése és lebonyolítása.
- Teljesítményriportok készítése, teljesítménybeli hiányosságok beazonosítása, okok feltárása.
- Lokalizált hírlevelek küldésének menedzselése, webáruházak lokalizálójának javítása.
- Kapcsolattartás helyi ügynökségekkel. Tárgyalások lebonyolítása és szerződések megkötése.
Örülünk Neked, ha:
- Legalább 3-5 év releváns tapasztalatod van export marketing területén, lehetőleg kiskereskedelmi szektorban.
- Tárgyalási szintű tudásod van angol és minimum egy megnevezett ország nyelvén.
- E-kereskedelemben szerzett tapasztalatod van.
- Nyitott vagy a trendek, piaci újdonságok azonosítására, lekövetésére.
Még jobban örülünk Neked, ha:
- Ügynökségi múltad van.
- Ismered az UNAS webáruház működését.
- Otthonosan mozogsz az árösszehasonlítók világában.
- Aktív performance marketing ismereteid vannak.
Amit kínálunk a (piaci átlagnál magasabb) fizetésen kívül
Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy nálunk a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú, biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.
- Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
- Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
- Innovatív cégvezetés
- Komoly szakmai fejlődési lehetőség
- Saját ötletek megvalósításának lehetősége
- Támogató, korrekt vezetés
- Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
- Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
- Dinamikusan fejlődő cég
Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Jelentkezni tudsz:
- Emailben a job@vagyaim.hu címen
Jelentkezésedben küldd el nekünk szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet, a nettó bérigényedet.
Motivációs leveledben a következő kérdéseket feltétlenül válaszold meg:
- Miért szeretnél nálunk dolgozni?
- Mi az erősséged az online marketingen belül, hova szeretnél fejlődni benne?
- Mi volt eddig a legsikeresebb kampány, amin dolgoztál?
- Mi az, ami igazán motivál?
- Mi a véleményed az erotikus termékekkel foglalkozó cégekről, azok feladatairól?
Jelenleg a fenti a pozícióra keressük új munkatársunkat, viszont dinamikusan fejlődünk és bővülünk, így Téged is arra biztatunk, hogy küldd el önéletrajzodat a job@vagyaim.hu e-mail címre, amit a hozzájárulásoddal megőrzünk és ha hozzád passzoló pozíció nyílik, mindenképp keresni fogunk.
Pozíciók, amiket már betöltöttek a Vágyaim.hu-nál:
Performance marketing manager - feladatai
- Digitális csatornák performancianöveléséhez hozzájárulni adatelemzéssel és a marketing eszközeivel
- Adatok elemzésével és értékelésével hozzájárulni az értékesítéshez és a beszerzéshez
- Döntéshozáshoz szükséges analitikus adatok előállítása
- Teljesítményriportok készítése
- Performance kampányok nyomonkövetése, felügyelete (külső ügynökség koordinálása)
Account / product manager / brand menedzser - feladatai
- A márka üzenetének meghatározása és kommunikációs stratégiájának kialakítása.
- Közösségi média és más digitális platformok kezelése.
- Piaci trendek, vevői preferenciák és versenytársak tevékenységének figyelése és elemzése.
- Promóciós tevékenységek és értékesítési kampányok menedzselése, mérése és optimalizálása.
- Kapcsolatok építése és fenntartása meglévő és potenciális partnerekkel és ügynökségekkel.
B2B marketing manager - feladatai
- Ápolni a kapcsolatot partnereinkkel – nemcsak akkor, amikor épp eladnál nekik valamit, akkor is, amikor nekik van szükségük a támogatásra.
- Felkutatni az új partnerkapcsolatokat – megteremteni az ehhez elengedhetetlen bizalmi légkört.
- Figyelni a piacot – tartsd szemmel az újdonságokat, igényeket, hogy gyorsan reagálni tudj azokra.
- Koncepcióban gondolkozni – hogy tudd, honnan hová lehet és érdemes eljutni, és mi ennek a módja.