Rendelés után

Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?

Igen, van rá lehetőség. Elállási jogod 30 napon belül gyakorolhatod, részleteket lásd, az alábbi linken. Regisztrált vásárlóként 45 nap áll rendelkezésedre, ráaádásul regisztrált felhasználóink számára a termék visszaküldése ingyenes.

Kérünk, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérünk, nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található nyomtatványt.

Az alábbi címre küld vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve itt személyesen is becserélheted:  Webshop Logisztika Kft. 1097, Budapest, Ecseri út 14-16.

A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz. Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérjük, ezt vedd figyelembe!

Vissza a GYIK főmenübe

 

Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Vágyaim.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

Vissza a GYIK főmenübe

 

Szeretnéd törölni a rendelésedet?

Rendelésed törlését legegyszerűbben a 'Tájékoztatás megrendelés állapotáról' tárgyú következő e-mailünkben az 'Igen, törlöm a rendelésemet!' linkre kattintva teheted meg.

Ha egyéb kérdésed lenne, kérjük írd meg az info@vagyaim.hu-ra! Köszönjük!

Vissza a GYIK főmenübe